今日生日a_a
又大一歲了
時日太快 無知的小孩一晚長大xdd
琴日去進進度打winning
做左百幾下掌上壓
跟住三點倒走人
跟住返屋企
跟住冇野做
跟住無啦啦又記番個人
而家人地拍拖唔識人啦
開頭都好d 得閒會搵下我吹水
之前我拍拖咪又係都有搵你吹水
而家 連有個咁既人存在都唔知
係無啦啦記起有呢條友
葉小姐 你最勁啦
今日原來係親吻情人節a_a
情人節快樂
話時話 甩難三個月了^^
進進做左勁多掌上壓a_a
原來差唔多成個月冇打-3-
而家打番啦
考試又要溫書 真係慘/.\
好啦唔講啦88
今日落雨 pe堂踢得一陣波
跟住踢毽
跟住係度玩傳波
跟住英文堂
俾人飛GU囉 唔識傳?飛過黎好型?
膠膠地
跟住lunch好快上番去
係度做番中文bk report
跟住無啦啦又成咋字典dum過黎囉
唔識擺架?係咪覺得自己好型姐 好討厭
仲有 玩時玩 唔好係我附近玩 好鬼煩
明明作緊文俾把聲狂係度嘈真係幾煩
要溝仔行埋一邊溝啦 係度阻住哂我作文
真係聽聲都已經夠煩啦-.-勁滋擾
好啦 冇野打88
今日九點落街打波
跟住買水果陣咁岩撞到屌文同威哥
原來24仲未黎 唔知咩事
跟住去打住先 見到兩個大隻佬打波
一個準備入學堂 一個等入學堂 兩個都好fit 好型
跟住鬥波打全場 大隻佬爆到籃=.=不過佢冇爆俾我地睇
上籃好勁 d動作好令
跟住十點幾走人 返到去問24做咩唔去
病 病唔洗打黎話唔去?搞到威哥同屌文等
琴日又吹水話我溝女 打麻雀叫溝女?
你同我地打波係咪溝仔
四點幾訓教訓到七點半起左身 唔多夠訓
今晚先再訓啦a_a
冇野打lu