喔嗨唷∼@o@ 今天發現了這字的另一個意思...就是...
今天我表哥帶埋一家大細-.-上左我屋企食飯..哇..傳說中既四采金花'' 我完全被打敗了-.-'''
表哥帶上了可樂救我一命,感謝- -+
今日矛出街...
下就自己炒飯食...失敗- -||| 炒到痴底啦,唔記得落是油啦,唔記得洗碗啦...
跟住就係玩電腦..但係今日唔多想打機........0,0琴晚都係今...點解呢?