|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
2007-06-22  |
分類: 未分類 |
今日,我啊媽打牌,
成班細路在我屋企,嘈4人,
我都唔理,最頂唔順的是-煩住我打雞,
我啊媽又唔理,唔知佢是唔是盲佐,
同理我想寫日誌果時,
佢話:寫寫寫,好煩!你寫包佢!
都唔知佢是唔是我啊媽!我想一定唔是!!!!!!!!!!!!!
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
2007-06-21  |
分類: 未分類 |
今日,都唔知咩是,無拉拉被人鬧,
死人東姑頭張淑塋,做野果時,
佢好以裝佐大聲公金,鬧到全班狗血淋頭,
我估差唔多成個六年級全部聽,
真是操音烏染,我真是頂佢唔順,
如果你見到佢,你一會作嘔!!!! |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
2007-06-20  |
分類: 未分類 |
今日六點鐘右左,
我想叫1叫我媽幫我buy野,
me問佢:你在邊? 佢話:在元洲村!
佢返果時,我問佢有沒buy,佢話沒,
之後,我問佢去禁近都唔幫我buy,
佢話佢在幸福村打牌,
我聽到勁火爆,世界邊有人金的人!!!     |
| 2007-06-20 |
分類: 未分類 |
今日,我在第一個小息的時候,
我都唔咩是,
無拿拿給果果黃峰撞到我,
我成個人失平行,
仆在熊仔餅後面,
都唔知咩事,果果黃峰成日整都我,
好以都我有仇金. |
|