☆◎邦乂仔◎的日誌★

2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


2007-06-22 呆滯 分類: 未分類

今日,我啊媽打牌,

成班細路在我屋企,嘈4人,

我都唔理,最頂唔順的是-煩住我打雞,

我啊媽又唔理,唔知佢是唔是盲佐,

同理我想寫日誌果時,

佢話:寫寫寫,好煩!你寫包佢!

都唔知佢是唔是我啊媽!我想一定唔是!!!!!!!!!!!!!

 




2007 年 6 月 21 日  星期四   陰天


2007-06-21 滿足 分類: 未分類

今日,都唔知咩是,無拉拉被人鬧,

死人東姑頭張淑塋,做野果時,

佢好以裝佐大聲公金,鬧到全班狗血淋頭,

我估差唔多成個六年級全部聽,

真是操音烏染,我真是頂佢唔順,

如果你見到佢,你一會作嘔!!!!




2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


2007-06-20 感動 分類: 未分類

今日六點鐘右左,

我想叫1叫我媽幫我buy野,

me問佢:你在邊?   佢話:在元洲村!

佢返果時,我問佢有沒buy,佢話沒,

之後,我問佢去禁近都唔幫我buy,

佢話佢在幸福村打牌,

我聽到勁火爆,世界邊有人金的人!!!



2007-06-20 分類: 未分類

今日,我在第一個小息的時候,

我都唔咩是,

無拿拿給果果黃峰撞到我,

我成個人失平行,

仆在熊仔餅後面,

都唔知咩事,果果黃峰成日整都我,

好以都我有仇金.



« | 1 | 2 |