|
一大早起身自己梳好左個"屎屎頭"
好7..冇計,考試系都要甘梳-3-
返到學校又冇得上去住..系CANTEEN坐左幾分中
上到去又要落G03
((化妝AR..SET頭AR..整呢樣整個樣AR..))煩死>___<
之後都系MISS幫我整過個頭=V-..我D技術真系甘差?!
系出面企左十世先到我地..
個考官就好LA,勁好服侍..好妒嫉!!
開始個時腳震(老毛病-V-)
但系已經盡左力LA..
佢最尾仲讚我GOOD呢>V<
但系笑吾出-3-不過已經好比心機考
HONOURS PLUS*聽天由命吧!!!
之後同BOEY走人..
仲系單車路到比個K S LO第一白痴搭訕
佢可能想識BOEY=V- 哈`
就甘就考完個試LA..
結果又N年後先知,
開始又冇咩目標-3-
好!!我要系7月內做完D功課
新的目標*
努力AR!!!!!!!!!!!!!!!!

|