|
|
|
名仔:笨笨﹏小寧
幾歲:16咋
住邊:青衣=口=
嗜好:唱歌
性格:傻下傻下,無記醒 | |
| MORE... | 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
人氣:30171 |
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 |
 | |
| 食元綠啦@@ |
|
今日一起身就有元綠食~~
因為媽咪買左返黎比我~~
冷辣辣麵,蟹子沙律,三文魚刺生,麵屎湯~~好好味呀!
媽咪重去優之良品買左水泡餅啦,青梨仔,同埋糖比我~~
重有一件紫色大外套^^
真係好開心~~但如果係我同朋友出街自己買會重開心..
我想出街...可以嗎...
但我又唔想聽到d咁難聽既說話...
我應該點呢?


|
| 2006-09-06 02:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cln949 於 2006-09-06 05:03 PM 發表:
ckmix
http://www.ckmix.net/index.php
不用向我宣傳論壇=.=
我自己也有~~
|
|
|
流浪論壇 於 2006-09-06 02:20 PM 發表:
流浪論壇
http://hkcee.no-ip.org/hoyau1992/
|
|