|
|
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| 2009-03-05 |
分類: 未分類 |
隻手末好
所以明天一次過打
或加msn
掰掰
|
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
| 2009-03-04 |
分類: 未分類 |
尋日P.E.傷左隻手
所以唔太想打qooza...
加上冇咩特別同心情唔好...
所以打到依度
掰掰 |
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
| 2009-03-03 |
分類: 未分類 |
今日有P.E.堂
踢足球...正@@
不過左手傷左
用唔到力...
慘
英文同中史都沒乜野發生
工人放假..lunch去我呀婆度食
戲劇堂miss同我地聊天
勁快過...
放學換衫打波...
同街場D人打
打到依度~掰掰 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|