| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

|
搵工~>< |
|
今日我成12點先起身~其實都冇諗住咁遲起身ga~但係唔知點解一訓就訓到12點拿~跟住我ar媽落街買左2盒飯比我同細佬妹食~就咁食左個brunch拿~食完個brunch~我ar媽就叫我出去搵暑期工~其實尋晚我ar爸已經話我咁得閒唔出去搵暑期工~跟住我咪死死氣出街搵工low~我媽話叫我去勞工署到搵wow~我系大中行左陣~就去左勞工署拿~點知冇開wow~比ar媽搵笨~之後ar媽打來問搵成點~有冇去勞工署搵~我咪話勞工署冇開low~ar媽話可能今日係星期日冇開~=="
之後我又行去大中行下睇下~英英就打來拿~問我宜家系邊wow~我咪答佢系大中low~跟住佢就問我一個人行ar!我咪答佢係low~佢竟然話我kai wow~跟住佢就問我聽日得唔得閒~我咪話得閒low~佢約我聽日11:00去勞工署wow~我應承左佢~不過驚聽日唔知醒姐~=="
之後我就繼續行大中~行左去大埔廣場入面~好多漫畫店個度有間買賣教科書既店~寫住話請大量暑期工wow~咪入左去問個老闆係唔係請暑期工low~跟住個老闆話係~之後就叫我淨係叫我寫低個名同埋電話~問我讀中幾同埋讀邊間學校~就冇再問其他野拿~問完之後~佢叫我等電話就得ga拿~之後我就走左~嘩~個陣我寫低個名個張list~見到我個名前面仲有成十幾個人名~都唔知請唔請我ar~
過左冇幾耐~我媽就打電話來~叫我幫佢去吉之島到買d野~仲有話屋企煮左糖水~叫我番來食~先前叫左我ar媽好多次叫佢煮糖水~佢又唔煮~今日我出街佢就走去煮糖水~跟住我就幫ar媽買完野~就番屋企食糖水拿~
|
| 刊登時間︰2006-06-11 07:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|