水~天蠍※終極一班
不要逼我爆筋  不要試探我功力
當我發功出拳  你會飛到火星去
不要一概否定  我們的成績操性
有壞蛋搞不定  終極一班衝第一
雖然考試考不贏 但誰有難一定挺
終極一班一條心 我們有情有義有型
cls
暱稱: 水~天蠍
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
「915就愛飛輪海」全亞...
【聯合新聞網 】飛輪海...
今日真係激死我拿~>...
【華研官網】飛輪海感...
【聯合新聞】飛輪海會...
文章分類
全部 (41)
台星台事 (10)
台劇 (3)
我的日記 (27)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我的偶像劇
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 24
今日人氣: 4
累積人氣: 2389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


今日終於放榜lu~緊張~>口<

今日7點幾就起左身~準備番學校睇放榜ar~

我食左2塊方包同飲左盒野~就出門口lu~

我約左wingwing同小媚番學校~

番到學校~就要去青少年中心到聽個講座先~

然後先再上班房派成績單~

嘩嘩~見到個成績單冇野好講~

宜家只係諗住睇下入唔入到ive個d low~

跟住就番左屋企拿~

今日冇咩想講~

我只係知有勁多人打來問我考成點low~

刊登時間︰2006-08-09 10:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cls 的日誌)


gunst 於 2006-08-09 11:42 PM 發表:
加油呀...我信你入到ive既!!!!呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THXXX~!!!
好感動ar~T^T
Posted at 2006-08-11 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]