| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|

|
生日快樂喔~!!!~><~ |
|
今日係我既好朋友~牙wing~既生日~
同時又係飛輪海~大東~既生日tim ar~卡卡~><
本身諗住陪佢過生日ga~不過佢有仔陪~都唔駛我陪la~
佢仲要去睇日本沉沒wow~應該睇戀愛初歌ma~
我係到同佢地講聲~
生日快樂~!!!
p.s.今日本身係飛輪海正式出專輯既大日子~
但係因為上個星期亞綸練舞受傷~隻腳條韌帶斷裂~
經開刀治療後~仲要拄著拐杖先可以行走~
而家唔只走路不唔方便~連上廁所、洗澡都很不順暢~穿褲子都需要同伴幫忙~
要正常走路~需要三至六個月~所以原定今日發新專輯的計畫也都要將順延到9月15日~
亞綸真係可憐喔~
希望佢快d好番la~
|
| 刊登時間︰2006-09-02 05:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
多謝哂你牙.. 哈哈.. 睇到都幾開心啵...
你竟然記得我...
|
網主回覆
開心就得喇~
不過你要記得我既生日至好ar~
再提你一次la~11/20~ Posted at 2006-09-04 06:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|