2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


好撚嬲... 呆滯 分類: 未分類

都好耐冇打日記啦...

尋日去左練舞...!!!好玩也>w<

同牙魚傾左好多野~

都係講家姐...yuki都有同我地講

家姐話我地只識講溝仔經囉=0=

唔講仔講咩也?!唱K佢唔鍾意....

佢做咩都唔撚係同我地一齊!!!

而家學都可以唔撚返...不如咪撚讀啦

去玩咪算囉

有$大撚哂也?!

而家有姐....第日點撚算也?!

自己諗啦!!!

今日仲要俾人話我唔撚讀豬...

仲撚嬲

仆街~

邊個仲有野講不如講埋啦~






訪客留言 (返回 clumsyyan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]