2011-04-04
  Category: 未分類 

上視藝堂真係好~

今日又係去電腦室WOW

堂堂都咁hea haha

琴日雖然有好多english builder 要做 ...

但最後都...靜係做左兩個haha

跟住成日就無無聊聊咁

不過呢幾日就係tvb個網度搵到套幾正既劇~

咩七號差館haha

講薛家燕做鬼

一開頭就死左

做左鬼跟住講番佢點枉死~

雖然唔係好鍾意睇佢

但套野真係將好睇~

聽日就放假haha

好期的睇天姫戰

可惜聽日唔得

希望禮拜六得啦~

今晚可能要去旺角

快d放學啦xd


Date : 0404 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 clx2_Q 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
 
 
 
 


 
 
 
 


全部 (109)




文章總數: 109
留言總數: 263
今日人氣: 0
累積人氣: 3325