wow 又有兩科宣佈死亡~
今日考通識同健懷
今早先黎同阿平去m記溫
係就係溫到d 野
但實左冇時間
溫左通`識又冇時間溫健懷...
最後通識好成功咁背到d 6分、10分題~
但係..我做唔切14分果題...應該係話冇心做
就算比多10分鐘我都唔想做
健懷仲死得轟烈
一開頭40分既題目已經唔係好識
仲要由10:30做到11:30先做完
得番個半粒鐘搞後面果60分
最後整係做到一題半
有成30幾分冇左唉
psp 我睇黎要同你講byebye
跟住番黎打打下機睇睇下電視
就訓死左...岩岩先起身
好彩數學唔洗點溫 背番d 式同定理就ok
但係..我sba 連條片都味睇...
晏d先算啦xd
|