2011-03-16
  Category: 未分類 

wow 又有兩科宣佈死亡~

今日考通識同健懷

今早先黎同阿平去m記溫

係就係溫到d 野

但實左冇時間

溫左通`識又冇時間溫健懷...

最後通識好成功咁背到d 6分、10分題~

但係..我做唔切14分果題...應該係話冇心做

就算比多10分鐘我都唔想做

健懷仲死得轟烈

一開頭40分既題目已經唔係好識

仲要由10:30做到11:30先做完

得番個半粒鐘搞後面果60分

最後整係做到一題半

有成30幾分冇左唉

psp 我睇黎要同你講byebye

跟住番黎打打下機睇睇下電視

就訓死左...岩岩先起身

好彩數學唔洗點溫 背番d 式同定理就ok

但係..我sba 連條片都味睇...

晏d先算啦xd


Date : 0316 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
 
 
 
 


 
 
 
 


全部 (109)




文章總數: 109
留言總數: 263
今日人氣: 1
累積人氣: 3315