2010-03-18
  Category: 未分類 

呢排考試...

有預感好多唔合格...

開始玩luna

真係好好玩呀~

不過...

今日我部新機開唔到

之後阿哥整番之後~

話我個咩rem燒左

得番256rem 叫我唔好玩online game住...

唉~我諗呢排都味有得玩住lu

而家係阿哥果部電腦down緊luna

但佢番黎就唔玩得....


Date : 0318 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
 
 
 
 


 
 
 
 


全部 (109)




文章總數: 109
留言總數: 263
今日人氣: 4
累積人氣: 3314