| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 21 日 星期日 |
 | |
| 諗左好多野 |
今日落好大雨阿媽番左工細佬唔知去左邊得我一個係屋企肚餓又冇野食叫老豆買野上黎俾我食食飽飽都做功課做做下無啦啦睇番已前細個d相睇睇下喊左出黎唔知點解覺得已前好幸福而家好慘又唔知點解無啦啦又諗番起細個發生既好多野好想番番去已前既我唔知係唔係因為我唔識得珍惜已前既生活定點總之而家覺得自己一個好姑獨又人理就算死左都冇人幫我收屍有少少想離家出走但係我想左又可以去邊唔通訓街咩一諗到訓街我就諗起周街都有一d好慘既流浪貓佢地又冇人理冇人錫同我一模一樣同我志同道合既貓太多喇多到數都數唔晒如果有機會既我大個出黎做野我會搬出去一個人住唔係應該係話同好多貓一齊住就算係一隻3唔識7既貓我都會對佢有d好感因為佢唔會做d對唔住我既事反而佢會帶俾我好多開心既野
|
| 篇野幾點打架...︰2006-05-21 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 213 | »
|