| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 |
 | |
| 今日覺得同bo姐fd左 |
今日訓到10點幾就起身
之後就玩左陣電腦
玩到1點幾就出街喇
因為今日要番schoolala
差唔多兩點就番到去
時間岩岩好
今日個夢想自行拍d games幾好玩
4點幾到我就同bo姐搭車落葵芳
行左陣葵廣食d野就出左荃彎
落到荃彎我就同bo姐影貼紙相
呢次係我同bo第2次影
第1次係同lo同bo姐係mk影
不過影得好樣衰
行左陣新之城買左d野都就黎7點喇
咁我地就搭mtr番葵芳
之後我地就各自番屋企喇
聽日我同小學班fd去行山
我有少少唔想去
因為又要早起身又驚俾蚊咬
但係冇計喇
咁多人都去冇理由我咁冇義氣唔去
行完之後可能同bo姐出mk
出mk順便影埋貼紙影
|
| 篇野幾點打架...︰2006-05-06 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 213 | »
|