| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 10 日 星期四 |
 | |
| 2006-08-10 |
今日訓到2點先起身
係屋企HEA到5點半就出門口
係黃大仙有一個男人抱住一個BB同佢老婆上車
個男人矮我少少睇落去唔過22歲
佢樣樣衰衰咁同埋好鬼肥同黑
個肥腩勁大
我諗佢腰圍有40吋
到佢拎住張成人發達通
佢個老婆矮佢少少
不過同佢一樣都係咁樣衰,肥同黑
睇落去佢老婆好似大過佢咁
佢地既外形真係天生一對
不過唔知點解佢地二十多歲就有個仔
佢地個仔都有1歲
好心做地做果陣帶番個CONDOM啦
搭車搭左成個鍾
搭車果陣我冇坐低過
全程都係企係道
我幾驚我搭搭下車暈低呀
好彩冇
如果暈低都唔知點算
去到調景嶺之後就去排隊等車入TVB
等左好耐終於輪到我地果陣
CHECK非果個人話我地張非有問題
要自己搭車入TVB
佢有冇搞錯呀
我地等左咁耐到我地上車先話張非有問題
搞到我地白等
之後我地3個就搭的士入TVB
搭左$47.2
到左TVB之後就係TVB個正門果道等入廠
等緊果陣見到橋寶寶係TVB道出黎
原來佢好高架
等多陣之後就入廠啦
個廠D冷氣勁大
冷到我死下死下
睇完勁歌之後就埋個MINI演唱會就走啦
個MINI演唱會成10點幾先完
完左之後有禮物派
因為我地張非有問題所以要自己搭車出去
跟住我地就問拎電話CALL的士
等緊的士果陣王浩信出左黎
BO姐同KARY都有同佢影合照
影完之後就上車
個司機問我地去邊
我地話去地鐵站
個司機就係道罵我地
話我地去咁近
佢仲話俾多20蚊佢
佢都唔載我地
你咪唔好載囉
俾多20蚊你我淨寧行去地鐵站呀
程車都有4十幾蚊呀
佢仲想點?
去到地鐵站之後就搭地鐵番屋企
我搭去MK搭埋我阿媽同佢一齊走
番到葵芳果陣落勁大雨
我又冇帶傘
我阿媽又冇
咁咪係葵廣道等佢細雨D先走囉
等緊果陣俾我見到D我唔想見到既人
佢仲啤住我
佢同佢D FD都冇帶傘
等左半個鍾之後細雨左少少
SO我就同我阿媽跑番屋企
雖然係細雨左
但係我番到屋企之後都成身濕晒
|
| 篇野幾點打架...︰2006-08-10 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 213 | »
|