| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 | |
| = = |
d日好黑仔啊~
又係我做值日生~
又比miss罵*~真係唔好彩啊~
不過maths同is唔駛上喎~
2個啊sir去晒水運會~
攪到我冇野做~
尾果2堂....miss未食藥...
狂罵人~...係又罰唔係又罰~
賤....
拍埋d拍子低b到死~
放咗學~練band啦∼
點知落雨∼
跟住跑過新翼~
濕晒....
見到芷琳係度喊喎~好唔開心~
玩咗一陣~~~過番去~
點知比肥周罵∼
好唔抵啊∼.....>.<
練完~...又要搬番D野上music room∼
番到屋企都7點lu~
d排啊lok都好唔開心~
希望佢開心d...有事同我地講啊~
|
| 刊登時間︰2005-10-18 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 233 | »
|