| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 3 日 星期二 |
 | |
| ! |
我今日好開心啊~
上家政堂果陣.....我地整酸辣湯...好鬼死好玩啊~...
我同甘子一組喎~佢同我一齊切d材料啦~....之後我調味~
呵呵~我落咗好多辣油啊~哈哈~好正喎~
之後呢~我就繼續煲湯~.....甘子就...........''洗碗..= =''
最後~我整果煲野都ok啦~呵呵~
跟住上英文堂果陣~
第二次延期默書喎~哈 哈^^正啊~
不過~聽日又要考試....好煩啊~
唔想考啊~~~~~~~
今次唔可以第9啦~......唔可以啊~
不過...我都冇溫書~...上之第9都係應該ga~....= =
|
| 刊登時間︰2006-01-04 03:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 233 | »
|