| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 8 月 26 日 星期六 |
 | |
| 街市記 |
|
今日3點幾同爹爹去左陽屋道街市買餸
首先我地去左『海鮮坊』買左條畸形既多寶魚...諗返都嘔心
之後上多層...去左『屠宰場』買豬肉XD
跟住去『蔬果部』行左好耐...又買菜又買水果
買完lu...返屋企XD
歡迎收看此日記^^ |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 25 日 星期五 |
 | |
| 2006-08-25 |
|
8點去左換ID card...影左4次相-0-"
同爹爹買早餐返屋企...之後齊齊汁屋
晏朝食壽司^o^
跟住要細佬要買袋...我要拎書
由荃灣廣場諗住去千色店...點知落雨...順路去左眼鏡88到睇眼
我做左妹妹呀-0-"遠視個隻眼好似減左...但近視個隻加深左-0-"
都只係少少姐...開學有得用新眼鏡XD開心
歡迎收看此日記^^ |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 23 日 星期三 |
 | |
單車日  |
|
一早10點半去許留山等人...謝雲去左...但話冇心情啵-0-"唔去...
那我們就出發了...全日40大元租車錢
本來行程:沙田→大埔→大尾督...但係時間同金錢既問題...所以變左:沙田→大埔→沙田
途中本人跌2次...好彩都冇咩點流血姐...只係有d擦傷同埋2隻手掌&波蘿蓋瘀左
還左車就去左呀彤屋企食飯啦...佢地都好好人^^"...要去多d先
都成10點半先走人...攰到死...傷晒-0-"
歡迎收看此日記^^ |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 8 月 19 日 星期六 |
 | |
| 消防章~參觀日 |
|
今日係消防章第3堂...去尖東消防同控制中心參觀
都幾老遠架
人生第1次著消防員套衫...又厚又重-0-"
基本上佢地都係講d車...企死人
控制中心個度就好得多喇^^
都幾得意...其他唔多講
返到荃灣去左新中聯...返屋企途中見到荃灣第5集會
仲俾1 sir 見到我-0-"我就揮一揮手就走人
歡迎收看此日記^^ |
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|