今日終於搵到葉老師啦~中午11點幾陣時,我搵到佢,佢出來果陣,問我做咩,我直接同佢講話我手冊唔記得比佢簽名,佢竟然無鬧我,仲同我講....
葉:"你考完試啦"
我:"嗯,係呀"
葉:"快啲返去溫書啦,比心機呀"
我:"嗯,bye bye"
我原本仲以為葉老師會鬧我,點知無喎,真係嚇死我啦..... (謎之聲:真係360度大轉變呀~)