開了個新的blog!~~放十萬個心,舊個果blog仲用!^^''不過...只給小學同學看!!
你問我好地地做咩開個新blog?因為之前唔小心放錯左舊個果blog係e-class,又俾同學見到...加上d同學的好奇心太強~
個個到要上這個blog(舊)個果~~所以要開個新個blog,俾佢地看!!