瘋人瘋語

2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


無聊的一天 分類: 日月記錄

 今天無無聊聊的就過了18個鐘

今日早上...

9:15起左身...

竟然起身睇NBA呀我

睇左陣...準備好...走佬

返學校練波..

籃球...

練到一點到...

超曬囉

我快變燒乳豬啦

肯定黑左TT

行返黎途中...

遇見一名朋友...

返到黎...

咩都冇食...

就走左去部電腦面前

打機---勁舞

講起勁舞...本來俾人鎖左

靠著本人的聰明才智

諗左題絕世好穚

玩到嚕...

同呀哥講啦(昨日)

點知佢見我玩唔到...就del左= ="..

人地話:日頭唔好講人,,夜晚唔好講鬼...姐

點知我一諗起我個''超''好人的呀哥...

佢竟...然....

add我...

shit!!搞到我lag機..lag爆...個畫面打晒格仔=="<-我又唔係睇3仔...玩勁舞姐,,,點解有格仔?!

...超辛苦地,,好有體育精神地...繼續玩...但都輸左...係輸俾個L.v.2的小朋友...

冇面冇面...

專心同哥msn啦

講講下...

發現我地都遇見同一個人

係幾乎同一個地方

         同一時間       -3-"

但就見唔到對方

無奈...這就是人生?!

打機打到2:00幾

食飯...雖然唔想食...但都照食...免得我又頭暈!!

之後...

做功課嚕..

I.H.做到得返半條人命....

就溫書...

咦?!

乖左啵?!

鬼咩?!

鬼叫我部mp4壞鬼左...

想買多部...

要做晒成本數學...

or兩次或以上的溫書滿分

先有得買...

再再再加上...平時分靚過頭...冇得我唔溫

溫左陣...我條命仔本來只有半條...依家仲衰...得番四分之一條

好想訓...但洗完頭未乾..又仲未溫完書啵

好一個理由令自己唔訓

補充完能量啦...

又要溫書= ="

無聊的一天好快過

人生就係俾我錦浪費?!

錯..!!冇人得知將來事

但我就知我依家係到浪費青春囉!!!






訪客留言 (返回 coco3515 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: ✖血淚
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
» 最新日誌
2008-06-26
有人可以解釋這個魔術...
100問
我回來了
2008-05-24
» 日誌分類
全部 (99)
日月記錄 (72)
我的最愛 (5)
金句名事 (6)
故事 (6)
感情 (7)
未分類 (3)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 181
今日人氣: 72
累積人氣: 5136
» 站內搜索
RSS Feed