無論一個多深的傷口...
都有一天復原...
不是嗎?
詩...現在是一個...沒人愛...沒人痴...也沒人理的壞小孩
詩快變成幽靈..
透明的...被遺忘的,,,..四處飄蕩...也看不見
可憐...
峰and峰...你們都不on啦?!
還說是朋友...
我都快悶死了...
也不見你們上線
想悶死本小姐噢?!
我拜托...
你們快點上...
峰弟弟...
你就話有時差姐...
但都唔洗一個月都見你唔到呀?
我轉左Msn啵...
add左你喇...
峰哥哥...
你唔好話我知你返工呀!!
我先唔信
|