| coco3515 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 書 |
分類: 日月記錄 |
我真的發神經
一口氣買了兩本書
愛因斯坦被摑了一把
蕭邦的刀 少女的微笑
多謝光臨..合共95用元..
我入左商務
想買書
但冇書特別想睇
就買左兩本之前諗過要買的書
但之前最想買的...
現在卻不想買..
欣來了我家do homework..
但只有她做
我在看書-333-''
不好意思喲!!-_-
書..一口氣看完兩本
有點浪費呦
前幾天花了不少錢買的書
看來很快就會給我K.O.的
唉..
書..只要我有興趣
管它是<<易經>>還是<<詩經>>
我都把它看了
但..某些教科書..
我就是不喜歡..
我碰都不碰
真的要我看
也不一定記得住
呵... ...
學下控制你自己的 過目不忘 吧!!
好啦
書也看了兩本...
那就要去做...
不...我最討厭就是做讀書報告
我才不會去做
讀書報告搞到看書成了功課
看書本來是輕鬆的
就是讀書報告搞到很多人都怕了看書
哼..
現在真的要去做
怎做也做不完的
愈做愈不想做的
功課
|
|
|
XxCCxX 於 2008-03-29 04:47 PM 發表:
COMMENT;]
|
|
|
YIu` 於 2008-03-29 08:45 AM 發表:
讚成... 讀書報告令人怕左書-0-||| 學生:點解世上要出現E d無聊野`?! 老師:要睇下你對本書既感受嘛... 同埋清楚你有冇仔細睇過本書,,, 學生:..... 我對本書咩感覺關你乜事` 我超仔細睇過本書...個封面...thz` 老師:......{呆...準備落違規,,, ==============END==============
|
網主回覆
thx..
但小女子有事一問..
你係邊個呀?? Posted at 2008-03-30 10:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
《少女的微笑》嗎?! 好似幾好睇禁b0` 想睇..想睇喔*v* 傻眼-__________-" 瘋了..
|
網主回覆
係<<蕭邦的刀 少女的微笑>>
一本書黎嫁
=3='' Posted at 2008-03-30 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|