尋日
去左屯門到泡
泡到11點幾...
返到黎...黎唔切打blog...
it because 我唔想同呀媽爭電腦
媽子佢要打機..-333-''
是的..
我老媽是會打機..她還會打blog,,整返好部電腦-0-''
下次等我搵到她個blog..
俾大家睇下呀..
言歸正轉
我睇中左個袋
唔知有冇人買俾我呢!?<-感覺串串地

哈..我個FD的哥 同我睇中同一款
佢果個長d
我同佢講笑啦
話:"如果大家都買左,,,大家都係用喱個,,返到教會仲唔死?"
哈哈...到時...關於我地倆個的謠言仲唔滿天飛(雖然依家都係)-0-''
我話我...註定同誹文有不何分割的關系...呵...但就係唔係事實
話時話...突然覺得同黎曉果個有d似樣啵
ong
昨日見到件3幾靚..
但唔想買+個價錢仲靚..
so走左入更衣室玩自拍
好主意吧
下次學下野啦
<-嘻...件3睇正面好似唔係禁靚
但後面靚d
尋日餐飯...除左鮑魚之外
其他都幾好食
D鮑魚
都係利宛個D好食
<-利宛喱d先叫鮑魚
呵..上圖的三頭鮑(好似似三頭)
就是本小姐獨吞的
個間唔知咩咩咩酒樓....
唔記得個名添= =''
我下次唔會去食的
我勁呀
成功令一個淨係鐘意著襯3的FD
著返d似返男性的...型d的...靚d的T-shist
次次睇佢都係著格字襯3
仲要同一件...p.s.佢係到冇3著..
先著T-shist
我成功的是
佢樂意買並樂意著
嘩..
TO 呀Mok
個條友唔係我BF
唔好誤會...
都唔好打黎話要我帶佢俾你地睇
仲有..唔好用那種曖昧的眼光望我
-/\ - plX

我...我...我仲未做過功課
死啦我
下午4:00幾要去聽咩咩演奏會
我頂
平時我都會ok樂意去聽
(如果係我想聽的..唔好聽的就當避免失眠囉)
但今日本大少吾想去
有N樣HW
唔去又唔得...
又話張門票好貴
超
你提早兩3日同我講啦
成個月前同我講定
我唔記得寫落行事歷到呀
- -''
你都知你個女啦
提下嘛= =''
我都知張票難買
但...
你話啦..
功課重要d定維他命M重要d先
-333-''
算...睇黎...我的宿命呀
一定要去T^T
|