| coco3515 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 不爽 |
分類: 日月記錄 |
好想對你爆粗囉
我現在很不爽
我剛才忘記了
我有那麼一點
討厭你
因為
你的一句話..
"低分過我好平常呀!!"
我de你呀!?
雖然..我認
我班名次低過你
級名次就唔洗多講
中文你又高過我
但小測姐
洗唔洗禁囂呀?!
你講完
我即刻黑面囉
你仲好似唔知禁!!
都唔知你係扮定唔知!!!?
我覺得你係下意識講左心底話囉
但係...
你禁好戲
我都唔知你邊句真...邊句假!!!!!
你好虛偽的
hate you!!
可惜我容易忘記
|
|
|
YIu` 於 2008-04-09 06:27 PM 發表:
我係遙呀-___-++ 你玩野呀...
|
|
|
『波板糖℃』 於 2008-04-08 09:47 PM 發表:
CM... 詩姐邊個話你... 我幫你串番佢` 最憎d持住自己高分,,, 就系度晒命ge人... 我定幫你!!
|
|
|
YIu` 於 2008-04-07 07:22 PM 發表:
哇... 條友遲早比人圍-_-+
|
網主回覆
55..
我有冇問過你
你係邊個呀?
多謝支持啵 Posted at 2008-04-07 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|