└燕“之●┼日↓記←板┐
coco429 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我成4日冇上過網.....姐係4日冇打過日記......我日日去我ar哥度溫書......悶到嘔~~~~~~~~~~~
刊登時間︰2006-10-26 10:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
乜補習真係咁悶咩?我都想有個人幫下我補習呀!咁我d數學同物理就唔洗咁差啦!!!
妳有冇去我個板到see see呀?