| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
趕功课....  |
分類: 媛~生活 |
今日星期日
又要趕功課....
好快
以我ge聰明才智
係2個鐘頭入面
做完!!!!!!!!
跟住就去咗SuperJunior貼吧
再去土豆睇下有冇完整版ge
mbc中秋節特輯-偶像們運動會
都係冇
跟住就去睇我結
我睇韓文版(竟然聽得明少少!!)
因爲要到聽日先有中字
今集係講三對夫婦去探險
(姐係講鬼la…)
探險之前有個夫婦運動會
我飛咗冇睇果part
聽日先睇
我睇咗探險果到
我都係冇睇鄭容和同徐賢果part
因爲5中2鄭容和同徐賢
我ONLY睇咗我一路睇開ge
維尼夫婦(Victoria&Nichkhun)
同埋
亞當夫婦(佳仁&趙權)
維尼就好Sweet la….
但係亞當夫婦就好搞笑
可能因爲趙權5怕鬼la
見到負子扒過黎ge時候
反而扮番負子一樣
扒過去負子面前
見到一班負子上堂
就跳gag舞
搞到有一個負子笑
Haha
期待聽日中字ge我結
維尼夫婦Sweet爆!!
SuperJunior라운드 3 fighting!!
|
| 發表時間:2010-09-23 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
5知.....  |
分類: 媛~生活 |
kkk
今日同詩曼去學樂理
跟住我地趁老師5係到
我地偷野食.....
食咗牛肉乾
香口膠......
學完樂理之後
就學琴
詩曼等埋我
因爲約好咗
同鍾嘉儀&詩曼
一齊岀去食野
最終
詩曼都係無得去.....
ONLY我同豆豆去食...
我地去咗
tea元素
(5知咩名堂..)
鍾嘉儀話呢間野好好食
我就去試下
D野飲同埋D野食又真係好好食ge...
但係要等好耐lo....
我好無耐性ga ma~~~
跟住我發誓
一世都5再黎!!!
間野入面有一塊留言版
俾客人寫係哩寶紙上面之後痴上去
我寫咗一張係反映情况
一張係用韓文介紹自己
仲有一張寫埋
SJ三巡fighting!!
Xppp
|
| 發表時間:2010-09-23 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|