05-07-2006

**********

生日快樂牙戚琪!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

04-07-2006

  游水!!]]

今日返學超悶聽埋d廢話
11點幾放學ul食大快活
返到屋企訓左2個中到
之後去左游水...好耐冇游喇
跟盧SIR游,佢勁好人牙又游小woo
但系都好支力牙,吾知點解


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

30-06-2006

  好支力牙_!!〕〕

今早比人嘈醒左兩次咁多牙!!
之後1130起身沖涼出去...
出mk唱k有好多2c班嘅同學牙!!
好好玩牙...3點幾走ul咁又洗左我42蚊
之後周圍行下咁喇0530走ul
吾中2夏天牙!!熱死本小姐喇.\/.我要冷氣牙
系mk食左杯雪糕好好味牙!!
我今晚嘅晚餐又系好好味牙!!!!
香港真系好熱牙...d冷氣又凍woo!!熱到我病牙


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]