05-07-2006 ********** 生日快樂牙戚琪!
05-07-2006
**********
生日快樂牙戚琪!
04-07-2006 游水!!]] 今日返學超悶聽埋d廢話 11點幾放學ul食大快活 返到屋企訓左2個中到 之後去左游水...好耐冇游喇 跟盧SIR游,佢勁好人牙又游小woo 但系都好支力牙,吾知點解
04-07-2006
游水!!]]
今日返學超悶聽埋d廢話 11點幾放學ul食大快活 返到屋企訓左2個中到 之後去左游水...好耐冇游喇 跟盧SIR游,佢勁好人牙又游小woo 但系都好支力牙,吾知點解
30-06-2006 好支力牙_!!〕〕 今早比人嘈醒左兩次咁多牙!! 之後1130起身沖涼出去... 出mk唱k有好多2c班嘅同學牙!! 好好玩牙...3點幾走ul咁又洗左我42蚊 之後周圍行下咁喇0530走ul 吾中2夏天牙!!熱死本小姐喇.\/.我要冷氣牙 系mk食左杯雪糕好好味牙!! 我今晚嘅晚餐又系好好味牙!!!! 香港真系好熱牙...d冷氣又凍woo!!熱到我病牙
30-06-2006
好支力牙_!!〕〕
今早比人嘈醒左兩次咁多牙!! 之後1130起身沖涼出去... 出mk唱k有好多2c班嘅同學牙!! 好好玩牙...3點幾走ul咁又洗左我42蚊 之後周圍行下咁喇0530走ul 吾中2夏天牙!!熱死本小姐喇.\/.我要冷氣牙 系mk食左杯雪糕好好味牙!! 我今晚嘅晚餐又系好好味牙!!!! 香港真系好熱牙...d冷氣又凍woo!!熱到我病牙