喜 歡 你..你 是 我 的 最 愛..呢個冬天-_-幸 福 會 是 我 最 記 得 的 一部 份.
 喜 歡 你...                                                                                                                     
 我 對 你 的 感 覺                                                                                                            
 你 對 我 的 感 覺                                                                                                             
 難 道 是 愛 的 感 覺                                                                                                         
coconly
暱稱: 牙芮..=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
19/3/08
好鬼悶..'//
悶悶悶悶悶悶悶悶悶.....
開心開心...''^^
愛得太累...還是...愛...
文章分類
全部 (29)
戀愛到低是怎麼? (8)
生活是好還是壞? (6)
你還愛我多少日子'' (1)
我能放低你嗎..//關心你是錯過暴對呢!?!'' (2)
愛你還愛你/..不想放棄你,,只想愛得你強烈'' (2)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 137
今日人氣: 0
累積人氣: 2909
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
生日
10月26日''
自訂欄位(三)
尚無任何內容

 






訪客留言 (返回 coconly 的日誌)


mimingyan 於 2008-03-07 08:46 PM 發表:
我好想同家琪講你吾好咁花心啦
你個fd條仔都吾放過
你有一個仲吾夠咩
吾想同你做fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cmacck 於 2008-03-07 06:30 AM 發表:
唔好今唔開心啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tty_612 於 2008-03-06 10:35 PM 發表:
算喇... 當比次機會佢地喇..!!
凡事有錯.. 勇於成擔/..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個'''輝啊?
 
Posted at 2008-03-07 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YANLOVEHIM 於 2008-03-06 10:16 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wInG0LaM 於 2008-03-06 10:00 PM 發表:
我信佢嫁...佢唔會呃我嫁...
佢話唔會有下次...我覺得我應該比次機會佢ah...
如果真係有下次...咪唔比囉......
唔關我令唔令事-333-''
係我個心得佢一個...
我都唔想同佢散ah....
你明唔明ah////
唔好嬲佢na>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chichi0310 於 2008-03-06 07:37 PM 發表:
shit..
第1個個..
我吾据你..
第2..cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIu ChUnG™" 於 2008-03-06 06:00 PM 發表:
haAHa..
我aR..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]