大家,,咁好去我日記呀"",,
等我比d野大家睇啦~"
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=BAE87FCB48D3D86D
我同d 同學拍嫁"
down好耐,,等下啦~""""
琴日,,我好多唔識呀""""
可能去唔到2c嫁啦"siuyan唔好等我啦""""
唉~"
放學同左佢地去拍野"""咁好笑拍左勁耐,,,
不過都好好,,,,,
之後我地拍完去左,,食野,,,,
$$9.5都飽死人啦""好食"
之後我地再番home,,番home時,,同呀玲係咁講野"
講番今日啦,,,,,我無溫book,,整係玩,,
好^^v"
|