cocowongping : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1088 
不死老平(日記)
我都係玩下.......比下意見啦
我 的 資 料

暱稱: 流浪之旅遊~浪人
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
好眼訓~~~~
上堂聽歌仔~~
好肚餓~~~
勁辛苦~~~~~~
無咩好做~~~~~~~~~
日 誌 分 類
全部 (34)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 34
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 1088
RSS Feed
2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
((澳門之旅)) 愉快

今年新年去左澳門玩..好好玩阿..有好多笑料..講都講唔曬..第一日去到立即去酒店參觀下先..同理放行理..一入到去個個都哇哇聲..

裹面可以客死人..雖然係差差地..都好過訓街..放好曬野就落街玩啦..但係我唔記得左去邊到玩啦..直到夜晚去左老鼠分店康記到食

野..個到好唔店阿..雖然d野食唔係太難食..但係個d服務態度就唔得啦..食完野去左新苗超級市埸到買野食..買左成百蚊阿..返到新中

央大酒店到洗白白同玩..係第一日都無咩人訓得著..而肥坤係到做管理員..成晚都無訓過..係到睇波..點解佢會訓唔著?哈哈..因為佢飲

左伯朗咖啡..到左第二日..係最多野玩既一日.. 一日就起身啦..點知搞下搞下就10點幾啦..跟住去左~((9記冰室))好似係咁.唔記得左

~到食野..之後去左媽祖閣到拜神..睇住d人係到燒炮長..d炮長好大聲..跟住影下相就去下一個地方..之後去左氹仔到玩..個到有條叫

做((x腳梯))走完之後隻腳真係唔識走..但係得10幾步..哈哈..之後阿恩話要食豬扖飽..但係要3點先開始有得買..係等既時候..去左m

記到坐下..我跟住同芷慧去左排隊買豬扖飽..我地排左半個鐘阿..個飽好好食阿..總算係直得..佢地邊食邊行..去到邊就食到邊..我地

要搭車返酒店..佢地話要休下息..等到7點幾先再去食野..我見悶悶地..咪同mon姐4週圍行下..我地無啦啦行到阿恩最想食既豆腐麵..

還店都黎到..緊係要入去食下啦..果然係好野阿..d豆腐麵超好食..本來想食理豆腐花..點知道買曬..食完再行..點舍行到遊戲機中心..

我地當然會入去啦..還玩左10幾蚊..返去既時候走錯左路..最後要跟原路返去..真係笑死人..返到酒店佢地都未起身..之後9個字連食

2間野..差d到食死..佢地又行到邊就食到邊..跟住去左新百八伴到買野..佢地買左好多野..買完去左漁人碼頭到..d火山真係好似我地

入左行左陣..之後又去左新苗買野..最後返左酒店..我地夜晚去大三巴到玩..得返阿恩同雪怡係酒店..我地唔知佢2個做過d咩..夜晚去

大三巴超好玩..勁hit..我地4週圍係到影相..都開心..玩到1點至2點返酒店..就去洗白白..今晚我訓x發..第二日阿強真係黑..行下行下

都可以撞到個頭..到左第三日..個個都訓到死豬..好似係10點幾去左食粥..跟住各自去買手信..我同阿強一齊去買..買到2點係酒店到

等..之後我地再去多次大三巴..個陣時好鬼多人阿..最後去搭船返黎..都係唔講啦..因為我都唔係記得好清楚..

你地可以睇下我地d相..下面有網止啦.....................

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/piglet5326/album?.dir=b5cf&.src=ph


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 34 | »