♥``"*若幸 運一點 一 早找到 你.,.((\+,.但 幸運 可否 擔保得 到 你*"-/|》
♥"*=]愛 我 的 人 為 我 付 出 一 切*-`ω"*||`{[_ˇ我卻為我愛的人流淚狂亂心碎`_ __,,〤
:: .+"|MisS Y0u sO /\/\uC|-|*. .
coddy2005924
暱稱: █!* Sweet "[`● 草莓 ]`×[]*..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
完結了...
`'*受委屈,:.°
*▅°×大受打擊.,,+*
★' !]°..累死我啦*...
`'*心慌慌,:.°
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


* ·.,好矛盾唷*◆°.] 分類: 未分類

今日一早諗住入東涌整banner啦...

順便可以搵下老公仔嘛!!*

點知富仔打黎問我去唔去唱kkk...

佢話琪琪都去...*

咁我咪去囉!!

點知就因為咁樣...

我就同老公鬧交啦*

傷心><"

--------------------------------------------------------------------------------------

唉...*唔知點解每一次同親佢地出街街,,,老公都會嬲嬲架!!

不過唱kkk都幾開心既..

但我唱親個d都系悲情歌..因為個心好痛*

唱完kkk...我地去tst呀!!

因為佢地話要去通利嘛!!

所以去左tst...差不多系個到逗留左成3個鐘呀!!

其間我同琪琪去左搵工工...

唔知請唔請我地呢?

期待!!*