24/02/09 :).
因為依家玩任跳,
1有堂就去與舞:D.,
差吾多日日刀有跳^0^
金朝起身;先知個失頭哥同條腰又傷左T^T
跛跛下..-..
講番琴日D野;
琴晚番與舞跳HIPHOP;
教戈個人叫cyik,好似牙jay,好得意.,嘻=]
差吾多喇,,遲D再打,留comment a !,