好開心A!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! :D
晏就去尖沙咀ICEFIRE買野
戰利品系格仔T同埋頸巾!
跟住去紅磡戈間掃開倉貨..
逼到佢.......................過隱a;D
但d野就吾系好岩我,,,
金日系我A妹琪琪生日A!!! ;D.
佢有PATRICK COX袋做禮物T-T....
但系我刀有得借佢咩!d;
KA;D..有雪糕蛋糕食..;D
聽日要練舞^^^^^^^^^^^^
好少有咁比心機打...同埋...開心;D