今曰我好乖,晨鬼咁早就醒左!
跟住就食左個早餐(好難食,因為我吾係幾鍾意食早餐!)
食完之後又訓左.....>3<
到左11:幾就醒左...on左msn,爆小人online囉!!慘慘T_T
隔左一陣.....梗係打我ga xanga la.....*"^3^
打左ok多野(我自己覺得)...
又c左好多人ga xanga,好鬼死掂喎~
我c左家wing,larissa,我自己d fd,c左好多好多~.~
毛毛...我今次c你d xanga冇笑你la...."
唉*"...次次朝頭早都咁鬼悶.....點算好牙.....????????|||||||||||??
|