|
|
7/4/09  |
分類: 未分類 |
今日很無聊
整天在家
由於CSO維護延長
所以連看了3集...
空罐!!!!!!
等到1時45分[[變化石了
看!!
更新了!!!
永久散彈!!!!
氣死我啦,,如果昨天沒買C-BOX的話
今天就可以買啦T_T
幸好OK繃噴漆用point
很可愛喔=]
4/7更新:


|
|
|
kay 於 2009-04-10 07:39 PM 發表:
你咩事-0-? del我cm係度響我全名`kai大左?!
|
|
|
k_kay 於 2009-04-08 02:35 PM 發表:
完全唔知你講麥^_^ 恕我孤陋寡聞xD
|
網主回覆
這個應該是陳潔蓉既樣既問題
Posted at 2009-04-09 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|