今日我出左沙田行街,不過有d唔開心, 我要餵奶,行到一田百貨果邊,搵餵奶室(育嬰室),搵到喇,但就有人用緊,係閂左門,有得鎖既獨立室,而個指示牌都係奶樽既公仔,唔係換片公仔, 第一轉想入去,但有人用緊,係鎖左既,咪係商場到兜多一轉先,好喇,第2轉去,見間房吉左,咁我地一家咪入哂去囉,同埋係獨立室,有一張凳,就咁睇已知係專for餵奶既媽媽用,我係要餵人奶,閂門鎖上係咪正常? 就當我餵左一陣,就......(閱讀全文)
今日生日喇,祝自己生日快樂,開開心心,永遠咁索先得!今朝問老公,去邊好,佢竟然話出市中心行....又係市中心,好悶呀,所以就改為出沙田新城市行喇,個商場真係變左好多呀,最開心係行一田百貨市場果層,好多野食,見到d野,唔餓都想食呀!!初時好開心,之後發生左件事,就變得無咁開心lu,之後去左搵crystal,佢同埋個fd,係咁話昊哲得意呢,而cobi就好曳喇,係咁轉舖頭入面張凳!!話極都唔聽,出街就好......(閱讀全文)
今日生日喇,祝自己生日快樂,開開心心,永遠咁索先得!
今朝問老公,去邊好,佢竟然話出市中心行....又係市中心,好悶呀,
所以就改為出沙田新城市行喇,個商場真係變左好多呀,最開心係行一田百貨市場果層,好多野食,見到d野,唔餓都想食呀!!
初時好開心,之後發生左件事,就變得無咁開心lu,
之後去左搵crystal,佢同埋個fd,係咁話昊哲得意呢,而cobi就好曳喇,係咁轉舖頭入面張凳!!話極都唔聽,出街就好......(閱讀全文)