我對我依個家冇晒mood
我知我係做得好衰
唔交功課
又抄人地d功課
但係,
何常有人唔係呢?
唉
就算真係當你係個d乖乖女的話
你就唔會明的啦~
我昨晚比我呀媽罵
佢話我,我都唔緊要了
咁我係衰呀
咪抵比人話囉
但係,
我呀媽罵罵下,
佢開始屈我了
佢話
你一日到晚
就只係話邊個別男仔仲意你,邊個男仔仲意你
冇用的
你只會令你d同學覺得你姣的
你唔係e個years喎
咁上下啦
唔係好記得
我心唸
我都冇溝仔,
係佢地仲意我姐
唔係我的錯
你自己思想保守

最衰的係,
佢竟然收左我個電話
仲唔比我係28.29號玩咁勁
唔比我同呀頌講野
哈,
好笑,
我真係...............
嬲嬲嬲嬲嬲嬲嬲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|