唉,好煩呀好煩呀...
我講返之前d野先啦,
我呀爸同我呀媽都係咁上下,
冇咩好講呀,
而我d同學就係因為佢地都係d
好乖個d的女仔,而男仔就係我眼中相似d,
但我唔想咁'特別'
全班得我一個女仔好似男仔咁被人罵,
所以,我要做好d...
而我d跳舞 fd就係,
佢地讀書都唔叻,
有時,我問佢地d英文,佢地都唔識,(我問個個大過我,佢f.3> <)
仲有d人呀,入左d好唔拈的中學,
唉,就一言難盡啦!
我yestersay night就去跳hiphop,
佢地就係另一邊到跳拉丁,
我得閒就走去搵下佢地咁,(但我都會去跳hiphop)
我一跳完,就過去搵我呀媽,
點知長今媽就走過去我到,
好開心咁hug左我,
話:天朗話入港隊啦,你可以入啦!
我即克呆左,比唔到反應,
第一下就話:咁點呀?我唔想入喎!
佢就話:吓,仲唸左你想入,等緊佢(天朗)比的喎!
我冇講野
我心唸:why我要等天朗比呀?
我好似要佢批准咁喎!
咁唔公平?
唔通我跳得比佢唔好?
而且,我入左港隊後,
要付出的野比你地多好多好多倍,
你話咁易呀,
佢話入,我就要入,
佢係我邊個呀?
當然,
我認為有問題的係天晴媽同長今媽的態度
唔係天朗
天晴媽話,
你唔入,我就唔同天朗hiphop個呀sir講的啦,
你睇下天朗為左你,付出幾,
hiphop到要'轉班呀'!!!!!
|