好想你.......你好似企係我對面咁......但係我睇吾到你or我睇吾到你.....
如果有一日,你睇得到我or我地再見到
會講d咩呢?
我:hi..你返左來ah?xx呢?
你:哦.....係ah,我返左來啦!xx都返左來ah
我:係?你電話有冇轉ah?
你:冇....做咩ah?
我:冇咩野.....得閒打比你ah
你:OK呀.......你係咪想知XX依家點呀?
我:係ah...佢幾好呀嘛?
你:梗係好啦...我係到喎.....!
我:哈哈.....低b,走啦,遲d打比你!8
你:8
會吾會係咁呢?
雖然我依家吾再仲意你,但係......
都可以做個朋友怪?
定係話.....我地從來都冇做過朋友呢?
|