我今日唔會冇野做喇怪...................
琴日我正式同天晴反左面lu~
佢呀媽問佢跳完舞未,去食野......(我心唸,唔係呀?)
點知佢話唔走左,
要跳舞喎@
我即刻鬆晒
但係我地又要車天朗去跳舞喎~
所以,
我地咪見到天晴同一班大過晒佢既所謂'姐姐'喇下
一起出左去食野咁既樣,
我就知咩事lu@
我唔同佢呀媽講啦
唔想比人唱我係金手指啦~
但係去到食飯個到,
又冇細咯喎~
我就打比長今
佢話轉頭過來*
而我又打比呀博罵臭佢
叫佢死過來
又打比郭郭
同佢傾電話
唔洗理天晴
超~
|