halo,好多謝我d朋友lo.....因為佢地幫左我解開心鎖,唔使咁unhapi,,佢地真係我真正的知己朋友喇...???我好喜歡你地呀...???哈哈.......
有一個留言係我個好姊妹留囉...???講真我冇乜點樣出過聲,你地講咩,我咪當笑話lo,只不過有d唔係好順眼既,會話下佢lo..??
況且我冇講粗口,我使鬼afraid你地姐,你地呢d人就扮晒野??
規則需守:
一,唔該留言時,不要講粗口,這是我blog的其中一個規則!!!
二,請勿人生攻擊,如犯者,則將你的那些點數del.