好開心啊!
今日就要離開SU office!
有說不盡的話!
但最緊要係好開心有幾會同班師兄師姊一齊玩左一年
真係好感激佢地!
係佢地身上學到唔少野!
多謝佢地唔覺得我癡癡地咁教我!
多謝曬!
今日係SU 玩左整日!
話咁快就一年啦!
今日係今年最最最開心的一日!
PS:如果有機會!好想同你地再一次合作!一齊傻笑!
今日好開心!
有新電腦
學生會服務完左!
鬆曬!
今年做我自己仲意做ge野!
好野!
自己去choose
玩Drama!
唔洗做學生會!
唔學奧數!
今年希望會好開心!
終之依家好開心!
yeah
我最近
嗅到死亡的氣味!
傷心!
聽日要返學啦!
有開心!有唔開心!
希望有一個美好,新的一年!
多d開心野!
上個星期日去左睇戲!
阿凡達!
好睇!
仲有一日炸!
今日同班小學同學去玩!
好玩!
影左貼紙相
食野!
我想下個暑假一定要做返d野!
加油!
我想自己去旅行!
想學一樣樂器!
再學多一種語言!
希望得啦!
加油啊!