we can be happy in this way
^^
colin2chloe
暱稱: c520c
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-11
2006-09-11
2006-09-10
2006-08-21
基全仔....
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


一家大細 分類: 未分類

今日一家大細出街街...我啦,,老婆仔啦,,囡囡啦,,仲有一個高佬女婿..

第一站==陪老婆返學.....^^
第二站==去打籃球..好勁呀我..我又一個扭二個啦..仲要係扭啲20~50既人tim..勁有feel呀..不過..我扭到連自己都暈呀..@.@
第三站==打badminton..傻嫁我..對住兩個白痴都...不過...好悶呀...同我女婿係度...{其實我地都唔知係度做緊乜}..哈哈=]車li好遲鈍呀...肥妹仔呀..哈哈=]
第四站==去影相呀..一家四口..{全家福}呀!!...[佳佳]..你好細個呀!!!..^^
第五站==行街街..雖然係有啲悶..但係好開心呀..見倒呀sam同埋suki拍拖拖..好sweet呀
第六站==陪老婆返屋企...好sweet呀..sweetsweet=]..>3<

ps:你走果日..就係我死期喇..因為掛念而死..我要飛過去日本搵你..[如果有錢既話]

雖然話水瓶座啲人好容易喊...但係我永遠都唔識得係人地面前喊...我既水瓶冇水喇...對住你..邊喊得出呀..淨係得幸福....

你呀=]..正一喊包...{喊包}..