好耐冇打過日記了,,
今日要返去補課•又見到我班ge同學仔!!
補到1點先返lunch•落左KF食野!!
2點要返.但無返到,,
行左陣返家.〝p〞打黎•傾左陣,,
返到屋企同您傾左1個中 ^^
聽聽下歌訓着左,.> <
您打黎,,差d唔知醒!!
出門口,,去到MK,,
睇戲無位.走了!!
好嬲.....................
我坐埋1邊喊•原來我錯了•
唉...............
對唔住呀.我又發脾氣.
但其實我都好辛苦嫁.
但您有冇諗過我呀..?
出到黎好熱又好攰.
加上您起電話到把聲好惡•
我好驚呀.您知唔知呀??
-------------
今日4個起到傾計好開心呀•
唔知我地下次可以咁傾計係幾時呢??
|