____________________________
話說今日有 *北區中學聯展*
咁岩我有位老朋友今年升中一, 所以好奇地同呀媽, 朋友o既家人一齊去 (目的: 8掛 @v@")
******
去到上水體育館, 我已經好盡力抄小學生........ (以我咁o既高度, 應該似呵? :P)
真係好正~ 一去到超多野攞, 但係好後悔....
前者, 師奶本色~ 有野攞, 唔執輸!!!
後者, 攞左都無用, 好浪費(資源).... =-=""" [好彩只係攞左聖芳o既資料+袋]
******
見到救恩o既展覽, 嘩~ 估唔到咁受歡迎~~~ (好多家長)
都唔知學校用左幾多錢宣傳"""
之後睇見相熟o既老師...... 唔多講"
我都廢事行過去, 多一事不如少一事~~~~~~~~~~~~
所以同我呀媽先行離開"""
******
之後o既事唔多講.... 同返老朋友一家大細去行街""
____________________________
咁今日故事關主題咩事???
因為我今日唔想留係屋企.... 係咁多 :P"""
____________________________更新時間 22:09
|