今日真係超無奈囉`!
無啦啦比人拉左入中詩`
攪到又要做多樣野`
星期六朝頭早10:00~12:00啊`
又要去tuen mun著校服`
又要recite個poem
真係好鬼煩ah`
我發覺咁多堂都係通識堂最易過`
同埋pe ^_^`
放學果陣練左一陣中詩`
真係估唔到a1咁有頭腦
黑髮--->hey fuck
銀絲--->銀shit
我真係[@!&#(@&$(*&$]
放學陪左老婆買完野就回家了`
跟住係元朗搭小巴果陣竟然見到牙婷`
自己一個傻下傻下個飲住野企係廣場入面等人`
真有趣`
有冇人想同我一齊攪生意啊`0.0
我又有好水路同大家一齊搵大錢a0a
有興趣sms我啦-_-
我近排好少on msn`
lag到死`愈更新愈多野`512ram玩msn都用晒囧`
閉`
|