今日星期三^^諗起都開心.唔洗返學..可以打下機....
不過今日訓到成3點幾先起身>v<即刻拎個電話黎睇下..佢有無打過黎><結果係無的-3-
之後就去左整蚊蚊食..之後就開電腦..呵呵....點知古惑on唔到-3-激親
之後就開魔力玩左陣@@太小人on lu魔力都..遲到就摺埋-3-(唔係咒佢..係事實-3-)
5點半 個傻妹打黎^^但係我掛住打機..聽唔到-.-.之後個電話d提示聲係咁響-3-
>v<聽到佢把聲幾開針>v<無人再可以阻止到我愛她 呵呵呵