今日起身..4點幾 打比佢...響左好耐都無人聽..
唔通佢真係想放棄這段感情?起身無幾耐.我老豆就打比我..叫我換衫去我阿爺到食飯
起身都4點幾啦-3-就快睇得陰陽大戰記...所以睇完先過去...
>v<過到去..第一時間緊係捉住我阿叔個bb囡黎玩啦...不過佢好認人-3-
一抱就喊..激親..之後我就拎左張1百蚊紙比佢-3-佢一手就拎左..之後我抱佢就無喊到啦-3-
而家d bb都係咁貪錢-.-搞錯。過多左陣 d人都差唔多黎齊啦 就開始食飯...
食完坐多左陣就返屋企。完